یکشنبه، خرداد ۲۲، ۱۳۸۴

هاشمی و سکس!

امروز فيلم تبليغاتی جناب هاشمی از تلويزيون پخش شد. يه سری جوون از تيپ و قيافه‌های متنوع در يه فضای خيلی شاد و خيلی صميمی! از ايشون سوال می‌کردن و ايشون هم با لبخندهای مليح جواب می‌داد. چند تايی از سوال‌ها اين‌ها بودن:


ــ آقای هاشمی نظر شما در مورد مد و لباس خانوم‌ها چيه؟
ــ آزاده ... از نظر من آزادن هر جوری می‌خوان لَباس بپوشن.

ــ يعنی هر لباسی بپوشن اشکالی نداره؟
ــ خُب لَباس لَباسه ديگه! جه اشکالی داره؟ ... هر جوری می‌خوان بپوشن ... فقط لَباس باشه ( يعنی اين‌که خانوما لخت مادرزاد نيان بيرون!) [خنده‌ی حضار]

ــ آقای هاشمی نظر شما در مورد دوستی دختر و پسر چيه؟
ــ خُب خيلی خوبه که با هم دوست باشن. دوست بودن که خوبه ... البته اگه بخواد از حد حرف‌زدن و اين‌ها!؟ بگذره، بهتره خونواده‌ها هم در جريان باشن!

ــ خُب حالا اگه يکی نتونست خودش رو کنترل کنه!؟
ــ اگه به اسلام عمل شه راه داره. من معتقدم اگه اسلام واقعی برقرار شه رابطه می‌تونه تا هر جايی که بخواهين پيش بره!!!


تفسير:
شما به من رای بدين بعدش هر کاری خواستين بکنين! من که گير نمی‌دم بهتون که! خيلی هم خوبه! فقط من می‌گم صيغه کنين که حلال حروميش هم درست باشه ...
حالا اگه اهل صيغه خوندن و اين‌ حرف‌ها هم نيستين، خيلی عيب نداره، يه‌جوری با هم کنار ميايم!!! شما فعلا رای رو بدين کار داريم ...

پی‌نوشت:
۱ـ شاه‌کار فيلم تبليغاتی هاشمی، به‌نظر من، اون تعليق دراماتيک و به‌شدت باورپذير!!! آخرش بود: سوال‌ها که تموم شد، يه دختر مثلا قرتی گفت من رای نمی‌دم و سرخورده شدم و دارم از اوضاع جامعه خفه می‌شم و اينا، بعد هاشمی که مثلا خيلی متاثر شده بود، چند جمله‌ی خيلی عميق و پيامبرگونه در راستای حضور فعال جوانان بيان‌کرد و دختره يه‌دفعه در اثر عمق صحبت‌های آقای هاشمی متحول شد و مشکلاتش به پايان رسيد و برای آقای هاشمی دست زد!

البته ما هم که گاويم!

۲ـ «اسلاومير مروژک»، نمايش‌نامه‌نويس بزرگ لهستانی، نمايش‌نامه‌ای دارد به نام «کارول». به آقای تبريزی در درجه‌ی اول و آقايان فخيم‌زاده، ميرباقری، ملاقلی‌پور و افخمی در درجه‌های بعدی، دوستانه پيش‌نهاد می‌کنم اين نمايش‌نامه را حتما بخوانند که به‌نوعی وصف حال اين روزها‌شان است.

۳ـ در همين رابطه:
وای بر مردمی که رييس‌جمهوری‌شان را از فيلم‌های تبلیغاتی انتخاب کنند؛ وارش
فيلم‌های توليدی خود کانديداها رو از دست ندین؛ آلوچه خانم

هیچ نظری موجود نیست: