شنبه، آبان ۰۷، ۱۳۸۴

درباره‌ی يک اشتباه!

امروز داشتم روزنامه‌ی شرق رو می‌خوندم؛ ديدم خبر فستيوال نمايشنامه خوانى تالار مولوى رو داده و ليست کارها رو آورده؛ اما اون آخر اسم کاری که قراره من کارگردانی کنم رو به اشتباه نوشته باغ آلبالو! بعد رفتم سايت ايران تئاتر رو نگاه کردم؛ ديدم اون‌ها هم همين اشتباه رو کردن.

عصر هم يکی از دوست‌هام که شرق رو خونده بود؛ بهم زنگ زد که تو که قرار بود مرغ دريايی رو کار کنی، چرا نظرت عوض شد؟ و مجبور شدم بهش توضيح بدم.

اين اشتباه رو من نمی‌دونم چه جوری به وجود اومده؛ ولی به هر حال من دارم مرغ دريايی رو کار می‌کنم. زمان اجراها هم همون‌ جور که ديدين ۱۸ ، ۲۰ اسفنده. اين هم اسامی بازيگرانی که تا به حال حضورشون توی کار قطعی شده:

نويد برادران‌نويری، حسين بهدوج، بنفشه توانايی، سياوش جامع، بهرام سروری‌نژاد، سهيلا صالحی، ميثم محمد، توفان مهرداديان و تبسم هاشمی.

هیچ نظری موجود نیست: